Friday, June 22, 2007

catatanku

assalamualaikum dan salam sejahtera

sejarah hidupku...
aku dilahirkan di Perak di satu tempat yang dinamakan Titi Gantong (bukan di atas titi tau)...hehe... sebetulnya aku dilahirkan di Bota Kanan..Titi Gantong tu salah satu dari nama tempat di Bota Kanan

aku dilahirkan pada tanggal 14 jun ...satu tarikh yang manis bagiku kerana ianya tarikh bersejarah dalam hidupku..selain tarikh lahir ianya juga merupakan tarikh aku mula bercinta untuk kali kedua...tetapi itu semua tinggal kenangan saja... :)

aku merupakan anak kedua dari empat adik beradik... dua pasang iaitu 2 perempuan dan dua lelaki..

aku juga mempunyai 3 orang anak saudara yang comel dan aku amat menyayangi mereka..sayang sangat2 sebab dengan adanya anak saudara ni semua masalah yang dihadapi akan hilang...seronok bila ada kanak-kanak dalam hidup ni...mereka menceriakan suasana..kalau takde mereka sunyi rasanya..sekarang ni aku sedang menantikan kehadiran anak sedara yang ke-4...insyaAllah bulan Ogos...tak sabarnye...

oklah sekian dulu dariku...
khailiza

No comments:

 
Google