Thursday, June 28, 2007

Ebook mas kahwin yang hilang

Buku panduan "Maskahwin Yang Hilang" amat berguna kepada saya.Penerangannya sangat mudah difahami dan juga mudah pula untuk dipraktikan dalam kehidupan seharian. Tak kira kepada yang masih bujang atau pun yang telah berumahtangga. Selepas terlihat satu iklan dalam email, saya terus membuat tempahan. Dua hari kemudian saya terima buku tersebut. Tanpa membuang masa saya terus membacanya. Setelah selesai, saya tekadkan dalam hati untuk melakukan apa yang disarankan dalam buku tersebut. Saya mengikut setiap langkah demi langkah
Ternyata tindakan saya itu tepat. Saya dapat mengawal segala perbelanjaan harian saya serta menambah pendapatan sampingan. Akhirnya saya dapat mengumpul duit belanja perkahwinan saya. Kini saya telah pun melangsungkan perkahwinan iaitu pada 11 & 12 March 2006. Terima kasih kepada semua yang terlibat dalam menghasilkan buku panduan ini.Pengantin Bahagia
Shahrizal Abu Samah.
Seri Kembangan Selangor.
Dapatkan sekarang di http://www.maskahwin.com/index.php?ref=khailiza_82 dengan harga RM15 sahaja.

No comments:

 
Google